29 July 2011

segala pengalaman pengubat masalah

aku dh lama x update blog
aku asyik camping je, smpai lupe daratan
haha, xde laa smpai cm tue
just sje sibukkn diri dr masalah yg dtg bertimpa
aku pon dh xlarat nk layan lg
baru2 nie aku g program CAT, kt cholo cholo 
seramai 51 org peserta n 11 facilitator
ade dua org je faci pompuan, mmg kekurangan btol laa faci pompuan
mcm2 aktiviti yg ktorg buat
solo walk n solo drop ar antara aktiviti yg "diminati"
oleh peserta..hahahaha
time mlm tue, faci laa paling byk yg merana
kejap2 dorg pggl..jerit cm kene rasuk, bler faci berlari
dapatkan dorg rupenyer hanya rasa nk muntah
hahaha, smpai aku tersadung, ko hnya nk ckp tue je??
haiyoo budak2 nie..
time ktorg g sg dua, time tue hujan..ktorg mkn nasi ayam
makin lama makin byk plak sup aku
hahaha, sweet sgt time tue..aku mkn sorg2 je dok atas batu
hmm, lantak laa
then balik dr sg dua, aku jln balik tanpa berkasut, waa
smpai je bilik kaki aku rasa sakit gler babi
sial tol !
anywy tapak perkhemahan budak2 nie dekat dgn kawasan dusun
durian, nangka, manggis n rambutan
aku asyik mkn buah je kt situ..kdg2 rasa takut plak dok situ kn
hahaha, tau2 je buah durian tercacak kt atas kepala
tp aku dpt 1 information bahawa kejadian Yang Maha Esa,
wlu cm ne pon, buah durian xkn jatuh atas kepala kte
yeke??hahaha mula2 aku agak musykil tau but rmai yg bgtau aku
so aku percaya laa,
mcm2 benda aku dpt dr faci yg berpengalaman nie
urm spe tau cm ne nk tau akan hujan or tidak??
hahaha ade setgh org akan ckp, tgk bintang..
klu xde bintang maknanyer akan hujan..tue klu mlm..
klu siang??hahaha, aku tau cm ne !
klu nk tau, blanjer aku mkn dulu,wekkk !hahaha
ok laa ini sje cerita aku :)