04 July 2011

pesta buah-buahan tempatan

today aku dgn family aku pergi pesta buahan tempatan
dekat mitac, dekat je pon kn
urm aku dgn mak aku masok pertandingan masakan berasaskan
buahan tempatan, adik aku yg kecik masok pertandingan
mewarna, my dad masok pertandingan kupas durian then
aku & syura nk masok pertandingan mkn buahan tp dh penuh, its ok laa kn
baru ingt nk isi perut dgn mcm2 buah, hehehe..
so dpt laa mcm2, hamper, duit, tuala n sebagainya..
bagus laa kerajaan nie kn, buat karnival cm nie, boleh beriadah bersama
keluarga..yg paling best n klakar aku tgk ialah, mat salleh kupas buah durian
hahaha, mmg amat klakar tau..dorg tue mane laa reti nk buat sume tue
dorg mkn kt hotel je, but mmg menarik sungguh karnival xd..
haa lupe plak, aku dgn mak aku masak gulai pisang muda & pengat pisang,
mcm2 masakkan yg aku tgk xd tau..kreatif gak makcik2 nie..
urm mula2 aku xmo masok, mak yg paksa masok
cm merepek je pertandingan memasak nie klu aku masok
but lama, aku rasa seronok tau, sbb aku xpikir itu 1 pertandingan
bur sje suke2, bler menang, dpt duit, haa tue part yg paling seronok
hahaha rm100 jew..ok laa tue, ade spe2 ke nk bg kt aku rm100??
xde kn, so berbaloi gak aku kene paksa sebegitu rupa
pic aku xdpt nk upload kt sini, byk sgt laa
papehal tgk je kt fb aku k
so, rasanyer smpai disini sje laa kot :)