07 July 2011

penghargaan buat dirimu & diriku

masa aku tgh pandang ke tingkap
aku terdengar suara yg sedang bergadoh, antara lelaki & perempuan
kenapa yea mereka bergadoh..tertanya2 plak kn
urm ade sepatah dua kata yg sempat aku curi2 dgr laa kn
perempuan tue ade ckp, "aku x nk HARGA tp pengHARGAan"
tetibe cm suka plak dgn ayat tue..pendek tp makna yg mendalam
sungguh murni, putih & suci je ayat tue..nmpk x betapa sygnya si wanita pd si lelaki ??
urm susah sgt ke kte nk bg perhargaan pd seseorg?
rasanya x perlu laa sampai nk buat majlis besar2
baru nk bg penghargaan, dh terkorban baru nk bg penghargaan
ckup dgn kata2 yg ikhlas, "syg,sy amat menghargai awk"
hmm indahnya kata2 tue, sesiapa pon boleh mengalirkan air mata tol x
aku suke tgk pasangan yg bahagia, best sgt
kdg2 kte prasan x..klu org laen ade masalah, petah sungguh kte berkata2
tp cuba kte yg kene, terkedu seribu bahasa, am i right??
klakar plak pd diri sendiri..hargai mereka yg tersyg
tk kira betapa susahnya hidop anda dgn si dia, laluinya
bersama, jgn tinggalkan si dia cm tue je
kte yg bakal merana nnt, tol x?
aku tersenyum sorg diri, kenapa?
hehehehhe teringat kisah yg amat manis
pd saat dulu, biarlah hanya aku dorg je yg tau ok :)
bkn xmau share but entah laa, nnt2 aje ok..