16 July 2011

jalan cari pasal di jalan raya

aku tension sgt dok umah, so aku kuar jenjalan kt KL
bandaraya yg penuh dgn manusia, sje jln2
aku pergi naek bas then turun kt bangsar then naek LRT g masjid jamek
agak memenatkan gak, almaklum laa..kete xde
so pengangkutan awam je laa aku gunakan
so dh sampai stesen masjid jamek, mak ai
bapak laa rmai org pkai baju merah plak tue,
aku ingtkan ade BERSIH lg, haha rupenyer
hari nie malaysia vs liverpool laa cik kak oi..
haha, tp npe yg pkai baju liverpool??haaa!xde semangat sygkan tanah air langsung
ape laa mereka nie..aku pon redah gak kesesakkan tue
aku sje jln cuci mata tgk baju, hari nie plak hari ahad
ade pasar malam kt KL, haha mmg rmai laa org kan
so aku tgh brjln2 aku ternmpk pergaduhan yg agak memalukan kaum
perempuan bergadoh dgn perempuan..aku rasa dua2 seorang ibu..
bkn ape, ade akak sorg nie dye bwk kete tolak baby tue, so myb
terkena kaki ade makcik sorg nie, haaa! ambik kau, makcik tue
maki terus akak tue, alaa makcik tue pon, bkn org tue sengaja nk langgar
kaki org, yg ko pon jln terkedek2 apesal!ngok!haha,akak tue myb malas nk layan
dye berambus je terus, dlm masa yg sama malu kot..its ok laa kak..
dlm kol 5 aku pon balik laa umah, naek LRT..petang, lg laa rmai org kan
ade bangla nie plak, letak ketiak dye btol2 depan muka aku..waaa!sial!bapak busuk
nk muntah aku..npe laa aku pendek sgt..haishh..tension!
dh sampai umah aku baring dlm bilik..
lega dpt hilangkan masalah kejap..aku ade beli baju 2 helai n perfume 1 je..
hehe,ok laa aku nk mkn..papai :)