15 July 2011

kuasa cinta di antara kita berdua

ade kwn aku nie menyesal kerana bercinta
dh byk aku dgr benda yg sama, kenapa yea?
aku pon agak pelik, mmg laa bercinta nie sakit but cuba klu
masing2 xbuat perangai, rasanyer u all sume dpt x rasa kepahitan tue?
xkan??u all rasa manis je, hehe..masing2 penah buat kesilapan
nobody is perfect in this world right..
nk tau sesuatu x??perkataan menyesal tue sakit sgt..
sgt2 sakit klu kita ungkap, aku agak jarang sgt guna perkataan menyesal
dlm kamus hidop aku, sbb aku penah rasa sakit nyer cm ne..
kte hargai si dia, kte syg si dia but tetibe disebabkan benda kecik,
terkeluarlah kata2 "aku menyesal kenal ko"
hehehe, agak terkedu disitu, tanpa pandang kebelakang
aku terus kan perjalanan hidop aku, baru aku sedar
betapa sakitnya perkataan tue, jd aku sarankan
kpd mereka klu nk ckp tue, pikir dulu, jgn terlalu ikotkan
perasaan..now aku bahagia bersama my syg
cukuplah hanya dia di hati aku
xperlu lg cinta yg laen,xperlu lg pengganti yg laen
aku sje coret cerita nie utk pengajaran pd yg laen, bkn
nk malukan sesape, bkn nk sakitkan sesape.. noktah !