01 July 2011

honey lemon sdn bhd

inilah nasib seorang pelajar kn
presentation laa, MUET laa, mock test laa
bler laa aku nk habis sume nie..urm aku nk cte pasal HONEY LEMON SDN BHD
kt korg sume, ini final projeck aku utk final semester n final in IPB
xsabo nk habis blajar, aku nk keje jauh2, nk dok kt tempat dimana
xde spe pon yg kenal aku..hmm so aku kne buat sebaik mungkin 
final project nie..aku bersama rakan2 aku yg laen bersatu padu
nk habiskan benda alah nie..laptop kt aku, so aku laa yg kene buat
power point sume, edit video..oooooooo tension nyer
urm ok lah aku cte ckit psal product kami nie yea
kami jual healty drink utk semua golongan
but kami decide bahawasanyer product kami nie
only 100% lemon..so mcm2 jenis limau yg ade dlm 1 minuman sahaja
limau nie byk kelebihan dye tau, ade yg utk cantikkan kulit,
ade yg utk dalaman, ade yg utk buat pewangi, ade jugak yg buat utk bomoh !
hahaha, so limau nie agak masam sikit, jadi kami campurkan dgn honey
manis laa skitkan..specialnya air kammi ialah, kami bukan hanya ambik limau nya sahaja
bahkan air kami ada, kulit2 nya sekali n biji2 nya sekali
haaaa ! special x..klu special, tolong laa like kt facebook aku ok
nk kne design baju, logo..mcm2 lg laa..so baek aku buat keje dulu
kang xsiap, mati aku.. tata !