11 July 2011

pengalama kedua di tempat kejadian

pengalaman nie myb bg aku byk makna bg aku
bkn ape, aku dpt jumpe n kenal rmai facilitator yg byk pengalaman dlm
bidang outdoor nie..aku selesa kwn dgn mereka n mereka pon nmpknyer
selesa jugak kwn dgn aku..aku byk belajar handle masalah dgn lebih profesional
cara berhadapan dgn org apabila masalah dtg mengejut, mcm pengalaman pertama
cara berckp dgn org yg lebih tua dr kita, cara kte berckp lembut but perli dlm masa yg sama
mmg amat baermakna kn??xsume org dpt handle semua nie
dgn baek tol x..
aku dpt rasakan kelainan kehidupan aku sekarang
aku pon x bpe pasti ape dye..
aku rasa laen sgt laa, xtau cm ne nk gambarkan cm ne kt u all
sume, urm hope kehidupan aku ttp
dpt yg terbaek dr sisi Dia,keluarga,tersyg,kwn2 n masyarakat sekeliling..
mcm2 yg berlaku kt aku..xkisah laa samada benda itu
gembirakan aku mahupon sedihkan aku
aku ingin mahu kan yg terbaik utk semua org
xkira spe pon org tue, kwn mahupon lawan :)
aku xmo komen byk..lebih baek kte senyap dr byk berckp kn..
lepas nie aku akan byk cerminkan diri aku sendri, sekian..