04 August 2011

salam ramadhan buat kalian

aku agak terlambat nk wish salam ramadhan,
dh pose ke empat dh pon..
al maklum laa bz ckit laa pkcik n mkcik sekalian
heheheh, jd semoga ramadhan kali ini membawa seribu makna pd 
diri kalian masing2 yea..
tahun nie aku berpuasa di rumah, last year aku puasa
kt hostel, waa..xtahan..
hahaha, puasa kt rumah baru rasa nikmatnya..
rmai gak yg wish salam ramadhan kt aku
baik di facebook n phone
aku xsempat nk balas pape pon kt u all
maaf laa yea
aku balik je dr batang kali, esoknya terus puasa
hehehe, to my family, i love u all
semoga tahun nie, sy dpt berpuasa n beraya bersama kalian
to my friend, i also love u..semoga kalian sedang berbahagia
menyambut ramadhan kali ini
n to my love, i love u more ok !
hehe, semoga syg berpuasa penuh yea thn ini, hahaha
ayat aku..urm to all, i want to say sorry if i had something
bad to u all yea..urm ok laa, papai :)