18 July 2011

perbincangan perkara penting walaupun tidak !

today aku ade meeting dgn pengarah JBS
huishh agak gerun gak xd, ye laa kte org biasa je kot
mane setanding dgn mereka2 org besau cm tue
urm aku pon redah je dgn si salbiah
so aku dh tgu sal kt cental market sbb dye dtg dr banting, mak ai
jauh seyh, hehe..so lepas kami berjumpa, kami kene g hotel brisdale
kt chow kit..aku xpenah g ckow kit sendiri, naek bas plak tue..wahh ! mmg cm bangang xd tau!
berpeluh2 kami dibuatnyer..smpai kt sana aku nmpk bobo n am..en farihan pon ade
rmai gak laa xd..aku bincang pon rmai dh berambus tinggal aku,sal
n siddiq also my friend ARP Emas, tinggal kt meja mkn tue
hmmm, nmpk sgt sibuk nyer, hahaha..balik aku minx tolong siddiq hantarkan ke kwsn yg berdekatan supaya
aku senang nk balik, tq all my friend..baru aku sedar aku xmkn pape dr pg xd tau..huhh ! aku ajak my syg breakfirst a.k.a lunch but xsempat laa..xpe laa syg, next time ok..
ok laa that all from me
malas mau celoteh panjang2, papai :)