04 July 2011

berat kepala ku ni

aku asyik baring je dr petang smpai laa ke malam, nie pon nk masok pg dh
sakit kepala sgt2 tau, cm KLCC ade atas kepala aku nie, sakit sgt2..
penat aku hantokkan kepala kt dinding n lantai
but bertambah sakit plak jadinya, hahaha
aku nk mkn panadol but panadol habis, nk je aku turun bawah
g kedai beli panadol, tp now dh kol 3:12 am
takut aku nk turun sorg2 kt bawah,tahan je laa kn smpai esok pg
hmm sabo je laa
aku bosan sgt2 then bukak dompet aku n ternampak memory card
aku yg lama, so aku try connect to my laptop n haaa !
itu dia, aku jumpe mcm2 pic n video dlm tue
yg lama punyer laa,zama skolah punyer
hahaha, tgk sorg2 n gelak sorg..ape laa aku nie,urm
so aku upload laa dlm facebook aku, sje suka2 nk masokkan
nnt entah bler aku nk masokkan n enth bler aku nk share 
video tue dgn kwn2 skolah aku pon xtau laa kn
, but xpe laa tahan je laa dulu liza
facebook itu sgt membosankan,malas aku nk layan
hmm, so aku nk try tido,good morning everyone
iluvyousomuch my friend !