11 July 2011

pengalaman pertama di tempat kejadian

aku baru balik camping kt taman botani shah alam
pttnyer kt pahang but kne tukar lst2 minit..
ok aku cte pasal tempat dulu ok..
tempat camping mmg best, amat selesa, hahaha
mmg laa aku selesa tido dlm chalet, peserta tido dlm khemah
ape laa, ok tmpt yg amat menarik
sume penah g kan, shah alam je kot..ade swimming pool
kt situ, so mandi beramai2 laa kn..
tandas sume ok but tersumbat, hahaha cm wt komplain je kn aku nie
BUT services kt situ hampeh gler, guide xbg kejersama yg baik
pihak atasan kt situ pon kureng bg kerjasama yg bagus juga
dr awal lg but pihak kami buat benda tue nmpk xnmpk je
tp kami ttp di beri layanan buruk jugak, siap kene maki hamun
n kene halau lg kn..kami juga brgaduh dgn pihak laen iaitu "A" dan "B"
hahaha, kerajaan tersebut terpaksa sy rahsiakan
benda aku malas nk ckp dh, next time aku xnk wt kt shah alam lg 
sekian :D