19 July 2011

air mata gugur lg :)

aku smpai rumah air mata aku terus jatuh, aku tahan dr pagi xd 
smpai dlm kelas, dlm bas, dlm train n smpai lah rumah
aku xtau kenapa, mungkin aku dh terlalu byk sgt pendam masalah aku
aku cube utk senyum, ketawa hari nie, tp x ikhlas dr aty aku
aku present xd pon, not bad, miss ckp dye suke spontaneous aku
utk berckp kt depan, ade org gelak gak part2 aku berckp yg melucukan mereka
hmm, senang hati dpt tgk org ketawa n senyum kt kte..
tp maaf laa kwn, aku xdpt balas balik..
cukuplah hari nie aku menangis tanpa sebab, tanpa alasan yg kukuh
aku sendri dh xkenal diri aku nie..aku baring je atas katil
smbil peluk bantal musyuk aku, hehe xbpe nk musyuk sgt ok..
every week i wash my pillow :)
wahh ! kt luar now cm nk gelap, tanda cm nk hujan but
my heart already rain laa..time to refresh myself, do not disturb me until
im ready to disturb :)