02 July 2011

meluat kt ko teramat sgt

hahahaha..bg aku gelak dulu, huahuahua
bangang laa ko..budus, bunguks ! sume ade kt ko
ade je ko kn alasan nk buat sbb nk jmpe dye,nk msj dye
fuck off to you laa beb ! dasar gatal ko kn
angin aku btol2 xmenentu nie..kang elok2 ade aku maki hamun je
klu ko ade depan aku, xtau laa aku nk ckp cm ne
masak ko aku keje kan ! aaarrrggghhhhh !
pe masalah ko pon aku xtau laa
mood aku baru nk ok tp ko dh lh wt perangai kn !
ko dasar pompuan ape haa ! puak ko mmg dasar gatal erk ?!

hahaha, maaf ayat di atas bkn ayat sy yea
ini cuma sedikit nukilan dr sahabat sy yg meluahkan perasaan kepada sy
sy hanya mendengar, n tulis balik kt my blog
haishh..cian plak kwn aku nie..
dye gadoh dgn bf dye then ex couple bf dye ade je alasan nk buat
supaya minx pertolongan dr bf dye tue
hmm padahal minah tue dh ade balak !
hahahaah, oopppsss ! terasa cm nk gelak plak
aku buntu gak laa, xtau cm ne nk pikir n nk buat
kesian, klakar sume ade dlm pemikiran aku skunk nie
pe masalah minah tue pon aku xtau laa
ko xde org laen erk nk minx tolong??
kwn ko hanya balak kwn aku je erk?ko kn hot, rmai peminat
hahaha, g laa kt peminat ko tue bunguks ! budus laa ko nie
harap je dpt diploma tp otak still kt lutut, hahahaha
dh laa aku malas nk layan ko..member aku sasau separuh gler tau x, ko xkesian ke?
kte same2 pompuan, ape plak perasaan ko klu ex awek balak ko dok msj2 balak ko
sje je cari alasan nk msj balak ko, nk minx tolong itu lah
inilah, nk minx barang itulah, nk barang inilah..dn2 time tue laptop ko rosak laa
xde kredit laa,balak ko sengkek sgt ke hoi..
msti ko pon sakit aty kn
dh2 laa.. korg dh xde pape, aku nie dh xlarat nk nengok member aku nangis 
ko tau x, sume sbb ko laa pepet ! haaaaaa ! aku dh xtahan geram kt ko nie
dh lama aku tahan..haishh..