18 July 2011

kenangan lama di sekolah rendah

xd aku layam movie, tajuk ape??urm alamak, xprasan plak
aku suke layan je movie..urm pasal lawan pancaragam laaa
huhu, mmg best sgt tgk pancaragam dorg, mcm2 aksi, lagu kte dpt dgr
urmm tetibe aku teringat zaman skolah rendah..haaaa
mmg rindu saat tue,kami terbahagi kepada beberapa bahagian..

BAHAGIAN BELAKANG : RECORDER


BAHAGIAN TENGAH 1 : MELODEON


BAHAGIAN TENGAH 2 :
*maaf aku dh lupa benda alah tue nama ape, n try search google pon
xdpt den nk nolong :)

BAHAGIAN DEPAN : DRUM




 

mcm2 ragam n kenangan aku dgn pancaragam nie, ktorg slalu bersama
tiap2 ptg nk adekan latihan..hmm spe yg baru masok akan maen permainan
yg di belakang skali,n spe yg bagos akan di pilih maen melodeon, then hanya dua org
sahaja yg layak utk maen permainan yg aku lupa nama tue..hahaha
n nk tau aku maen yg mane??hehehe, aku maen yg "bahagian tengah 2"
haha, terer x tp sebelom aku dpt pgg alat muzik tue, mak ai, betapa pyhnyer aku dr belakang smpai laa
ke depan tau x..maen recoder dulu then melodeon, then baru benda alah tue..
urm drum xleh laa, tue khas tok lelaki sahaja, hehehe
klu boleh lg depan, aku nk ! mcm2 pertandingan aku masok
mcm2 pertandingan aku lawan, smpai peringkat negeri tp
sygnyer aku xdpt tamatkan pembelajaran aku kt skolah tue, aku terlampau
"rajin" sgt blajo smpai dpt no second last dlm kelas 3 tahun berturut-turut hahaha
mmg mak aku mengamuk laa kan, bkn ape..
aku bosan laa dok dlm kelas tue..aku paling kerap ponteng kelas english
mr aw nama cikgu tue, cikgu cina..huhh ! dye masok ikot pintu depan aku dgn kwn
aku kuar pintu blakang, haha..smpai dye geram sgt, cm bse laa
aku dh tau kjp lg kelas dye, then aku pon get ready nk kuar ikot pintu blakang
tp dye blh masok kelas ikot pintu blakang plak..haha, hadoi kantoi sudah !
aku pengawas pusat sumber plak time tue, aku mmg rajin laa kan bertugas..mls nk masok kelas
dok pusat sumber yg ade aircond, fuhh ! nikmat sungguh, haha tp tue sume dulu
now nakal2 ckit je x g kelas..hmm mcm2 kenangan ade..
maaf pd semua cikgu2 yg penah aku buat jahat dulu :)
sy sayang cikgu sy