20 July 2011

presentation yang agak kaku

ok laa, aku nk shared ckit tentang how my presentation in tuesday
group aku yg first skali presentation, jd aku bertanggungjwb
utk ambik LCD projecter laa..hmm
present kol 8.30a.m bilik LCD bukak kol 8.25a.m
best x??first2 lg aku dh menyirap..
then member aku ida rahayu perkenalkan diri
then sabira then aku,amira n last skali afifah
so agak gagap sikit masing2..
tetamu yg hadir dlm 3 class, member 1 kelas ngan aku
xhabis2 nk kenekan kitorg then..sesi yg last skali iaitu sesi soal jwb
member aku ida tnyer, any question??
so before presentation lg, ktorg dh upah org utk tnyer soalan,
so kre soalan tue ktorg lh jwb laa kan..
then sabira pulak tnyer, any question??
tetibe member kelas aku, komini boleh tnyer soalan tanpa diduga..
hahaha, nasib baek soalan dye senang..so sabira boleh jwb laa kan..
aku pon dh get ready nk kemas, sabira boleh open for last question..
haha, part nie mmg cm bangang ! ade plak seorg mamat nie, angkat tgn..
dye tnyer soalan psl cemical substance, haha..sabira xboleh jwb,
dye pass kt aku..aku dgn muke pucat n terkedu,
terus ckp kt mamat tue, "tq for ask me that question"
haha, 1 studio gelak..aku pon bebel laa yg before buat
minuman nie, kami dpt n dh disemak oleh pihak JAKIM
n get the logo HALAL..nasib baek penonton tepuk tgn kt aku..
klu x, kompem aku yg kuar studio tue sambil gelak sorg..
smpai laa habis kelas n lepak minum ABC ktorg asyik gelak pasal tue..
klu laa aku jumper mamat tue balik, aku nk ucapkan terima kasih kt dye
sbb tnyer soalaan yg aku xtau nk jwb..hadoi, mmg klakar..
sekurang2nya aku berdiri di depan n speak in english without any note
n spontaneous to speak..aku hanya berharap
pada ayat yg berlegar2 di kepala otak aku nie..