12 June 2011

kejayaan menanti utk nurhaliza ...

setelah aku pergi kem interaktif emas di melaka zon 2 nie
aku rasa cm dh bersemangat
n dpt 1 aura yg xramai org dapat
aku pon xtau laa pe aura yg aku cube cakap kn
haha aku cte ringkasan je k 
anywy aku pergi dr selasa smpai sabtu
bertempat di hutan rekreasi sg udang,melaka
kem nie ade dua zon
zon 1 bertempat di pahang
ade negeri pahang,terengganu,sarawak,penang & perlis
zon dua plak ade melaka,johor,negeri9,sabah,selangor n wilayah
mcm2 perangai yg aku dpt tgk
mula-mula cm x best jer tau nengok, dh laa aku g xde geng .. rasa nk balik je time tue.. so aku go on jer
mula-mula dh cm serabut coz khemah aku kene ambik
tau-tau jer barang2 aku kt luar khemah
hahaha salah pham ckit jer, budak sabah ambik
ktorg dalam 67 org total semua
pompuan ckit je laki agak ramai laa
ade 2 3 org yg kenal aku but aku xkenal dorg
hahaha agak sadis gak laa dorg kn
mmg kali nie punyer progran byk yg berjaya
dlm pemilihan kemahiran,sukan n laen2
ade yg handle program teater kt Istana Budaya, ade yg jd facilitator setiap camping
ade yg slalu g wakil belia malaysia utk perbincangan dunia belia
wooo terer kn dorg semua nie
mmg aku x sangka tau aku akan jumper org cm nie
so ini adalah permulaan aku utk kenal dunia luar
yg mcm2 keindahan n kepahitan
so aku akan slalu contact dorg utk keep it up
haa nk tau somthing x
hahaha ade 1 ary tue ade dua org budak kene sengat tau, dgn lipan.. wuu menakutkan laa.. sakit tau !!
ade yg sampai pengsan n sorg lg tue nangis x henti2
husshhh !! aku teramat cuak sesgt tau then aku dh sampai hospital
sementara aku nk tgu kene pggl doktor
aku msj my syg aku ckp kt hospital mane sume
then dye ckp dye nk dtg n now ade kt depan hospital
then aku jumper laa 
utk lepaskn rindu masing2 kan then aku nmpak ted
hahahaha rupenyer my syg aku ckp sakit perut then menggelabah
bawak g hospital hahahaha
pandai jer menipu Ezaddeen Irfan nie .. then nampak naleng plak 
hahaha tergelak gak masing2 kt situ
so sweet sgt time tue kejap je dpt jumpe
ape lg erk yg aku buat,haa ktorg g Beduma tau
beduma ialah tempat yg terpencil n membangun sendiri dgn semangat 1 kwsan.. best sgt dgr cerita dorg tau
so ktorg ade buat sukaneka kt situ,base je la main belon dlm air
kami semua x sempat g Perigi Hang Tuah lorh
xpe laa kn nk buat cm ne
next time je nnt aku nk g wlupon bkn dgn family
g dgn member pon its ok..klu member bz gak mau g gak ! hahaha
aku pergi jonker walk, mmg tempat sejarah laa kn
aku belajar cara ikatan
sememangnya byk benda yg aku belajar kt kem nie
ade sampai dua ary aku xmandi tau..hahaha cm xbase plak kn busuk busuk ~
lg 1 lupe plak aku pkai tudung sepanjang program nie tau
bagus x saya hahahaah
so aku enjoy this program tq !