16 June 2011

pelbagai ragam manusia di dunia

hari nie patut aku g dgn kak pah tp aku bangon lambat plak
pttnyer lepas solat subuh aku kne g kt train but aku bukak mata je
ade atas katil xd but aku rasa dh mndi xd, rupenyer aku mandi dlm mimpi je,hahaha
so aku suruh abah hantar aku,hehe cian abah
kene hantar aku, kelas hari nie agak menyeronokkn gak laa
dgn aktiviti yg miss buat, klu x mmg selenger gak laa kn..
so time lunch xd aku g mkn dgn ririn & sabira kt cafe yg disediakan oleh pihak kolej
hahaha, ayat aku cm minx pijak je..skema gler..
urm time mkn xd, sibuk je mus dtg kt ktorg..
ktorg sume ok je dgn dye but dye tue cte nk HOT je kn, haha
so ktorg just layankn je cte hot dye tue..kadang2 masok kepala gak mamat tue
tp kadang2 meluat ckit..time mus tgh cte2 kt ktorg pasal ex couple dye,
ririn sepak kaki aku then buat muka funny kt aku, haha
means meluat !
aku just senyum je :D
sabira plak buat bodoh je, mkn xpandang kiri kanan, hahah
bio je laa kn, kte akan jumper pelbagai ragam manusia sepanjang prjalann hidop nie ade yg ok, ade yg xok..
so sy gembira ade kwn yg mcm2 ragam nie yg membuatkan sy sentiasa ketawa n menangis :D