13 June 2011

kau sgt menyakitkan hati aku !!

sebenarnya kan aku nie tgh sakit aty sesgt dgn ade
dua tiga org tue..ade yg aku x pernah jumpe dye then ade yg aku penah jumpe dye..ade yg aku rapat then ade yg aku xrapat..byk benda yg aku xtau, aku baru tau..aku now dh lali dgn semua masalah nie..aku akan sibukkan diri aku dgn kerja2 yg menimbun kt rumah n kt kelas..aku cuba nk lupakan segala perkara itu but aku x boleh..mcm mane yea??

aku sentiasa akan berada di kaki sendiri
bukan kerana org lain, aku dh puas jatuh n rebah ke bumi nie, kali nie aku akan bangkit n terus pandang ke depan, so kepada sesiapa yg rasa nk cari pasal dgn aku, sorry laa der..wa malas dh mau layan n wa dh meluat dgn segala keadaan yg agak BODOH & membosankn nie..hahaha, haishh mcm2 keranah laa korg nie..

now aku agak sesak nafas, means semak kepala dgn masalah but aku akan tarik nafas lega pd 1 ary nnt..kte tgu je k..maaf laa, aku now dh xde prasaan sedih sgt ar kn..lantak laa ape pon nk jadi..aku mmg btol2 malas nk layan..aku pon ade prasaan sama gak cm korg,cube korg kt tempat aku,agaknya ape korg rasa..aku sentiasa doakan korg bahagia dgn org tersyg masing2 laa kn..*wlupon aku sakit aty

bla bla bla..stop it !


p/s : aku mulai sakit aty dgn puak ko laa..sebok fuck puak lain, padahal x sedar diri.!