15 June 2011

kekusutan keadaan laa lu minah

seronok plak bler baring dlm bilik sorg2
layan plak lagu yg boleh gegar kepala otk nie, haha
esok kelas petang, so tido lambat lg..
yeah yeah.. haha, td aku tgh tgk tv ade someone kol aku,
seorg gadis yg bersuara agak merdu laa kn..
dye ckp npe selama nie kol x angkt,
msj x berbalas..aku agak terkedu disitu, then aku tnyer nie spe yea,
tetibe dye plak tnyer aku nie spe,haha kekusutan keadaan tol laa..
then dye ckp dye nk cari sorg lelaki, so aku tnyer spe laki tue
dye ckp tue ex couple dye,so aku balas balik, npe x kol number ex dye
npe kol number sy..rupenyer dulu ex couple dye gune number aku daa..
but aku dh lama kot gune number aku nie..
entah laa..pelik plak aku rasa, ke ade org nk dajal aku nie
hahaha..its ok laa,aku pon x salah kn minah yg kol aku tetibe marah2 tue kn
dye xtau pon keadaan sebenar kn kn kn ..
nasib baek mood aku mlm nie ok..malas nk gadoh2
aku pon bkn jenus kaki gadoh,untung spe gadoh dgn aku sbb aku xkn balas balik
bahkan aku yg menangis..hahaha,sbb tue kwn skolah aku dulu slalu ckp aku nie lembik
accually aku bkn lembik but malas nk melayan semua nie kang berpanjangan gadoh cm ne?
haaaaa ! x bestkn cm tue.. kte nk rmai kawan bukan nk buang kwn
apo daa..so nothing to say anymore,time to sleep..
so morning a.k.a nite everyone!