29 June 2011

aku berfikir sejenak tentang itu ini

aku berfikir sejenak
ade wujud lg x cinta sejati?
aku berfikir sejenak
kepercayaan itu ada di dalam diri kita x?
aku berfikir sejenak
kenapa perlu ada kesakitan?
aku berfikir sejenak
ada tk peluang akan dtg sekali lg utk kte
membetulkan kembali keadaan lampau yg menyakitkan?
aku berfikir sejenak
tentang apa yg berlaku disekeliling aku dgn begitu pantas 
skali, tanpa aku sedar aku berada di dunia yg begitu pantas
di dalam keadaan yg berbeza
di tempat yg penuh kesakitan
aku inginkan keadaan yg lampau yg begitu perlahan
utk aku menikmati segala kebahagiaan
tp aku xmampu utk lakukan semua itu
hadoi,segala benda alah  soalan nie tetibe muncul plak
hhmm, aku x tido lg
sje layan movie in laptop..sje layan perasaan sorg2
hidop nie dh kucar kacir dh pon..ade org slalu suruh aku pandang
cermin, n lihat diri aku..ya itu lah yg aku buat sejak dr xd
aku nmpk diri aku yg kusam, x terurus,hilang spirit yg ada dlm diri nie kuatkn semangat nurhaliza :)