26 May 2011

kepulangan yg tidak diduga ...

kepulangan aku dr nenggiri tidak dapat 
diduga oleh sesiapa pon
hahahaha,hitam !!! haduh tension siot but
berbaloi aku pegi laa..ktorg g 2 kete
kete sir n alza tina..ktorg gerak dlm kol 1am 
janji pukul 10pm tp janji melayu..salah ktorg gak sbb dtg lambat
hahahaha maaf sir ! so sir,ted,my syg n ank buah sir sorg
naek dgn sir,so aku n yg lain2 naik kete tina..
smpai gua musang dlm 4am,ktorg sarapan then kitorg naek lori g kuala betis,but aku naek dgn sir,huhu
ktorg berakit smpai ke gua cha..haa ! aku byk dok atas air dr atas darat tau !
mcm2 pengalaman yg aku dapat
n then aku sambut anniversary dlm hujan di atas rakit
hehehehe
xpenah dibuat org..thanks sayang utk kenangan di nenggiri !
kepada sesiapa yg rasa nk hitam kan diri anda,boleh laa 
pergi nenggiri ok !
kt bawah nie ade pic2 yg aku g nenggiri
xbyk sgt laa tp bermakna sgt !
pic dr camera abdul razak !