14 June 2011

tertido terlapar ter ter ter

hari nie aku penat ckit, g kolej pon sorg2
kak pah terbangun lambat, so dye g lambat ckit
aku pkai mp3 aku, aku jln xpandang kiri kanan, hari nie kelas
pg je, so aku tgu kak pah smpai petang..
aku byk termenung je dlm kelas, dlm bilik
tgh baca buku pon sempat termenung kejap..ape yg aku pikirkan pon aku xtau laa
myb masalah dtg bertimpa2 kot
aku pon xtau laa..my syg aku hantar msj, baru aku tersedar dr lamunan
but credit xde, so aku pinjam phone ririn..
dye byk credit kn so gune je laa kejap..thanks ririn sayang
bg pinjam phone..hehehe,nnt aku ganti balik k credit tue
urmm smpai umh dlm kol 6pm, so aku ingt nk rehat kejap,
tau2 je dh kol 9pm, haha ambik ko !
lambat bangun, aku bangun pon sbb lapo, rasanyer klu aku x lapo
aku bangon kol bpe?haha esok pg laa nmpknyer kn..
so aku nk mandi,nk segarkn diri yg dh lemau beberape ary nie
so daa ~
rahsia aku : liza budak musyuk..haha, sshhh !