26 June 2011

someone to someone :)

aku pon xtau laa knpe aku pilih tajuk nie..haha,xd aku ade minx maaf kt someone nie..
ye laa, dh aku buat salah kn..msti kene minx maaf..then aku borak laa kejap dgn dye..
then tetibe dye cte psl someone yg laen..haha,sumpah sial aku meluat dgr psl someone nie..
cm bajet pon ade gak laa, mcm menyampah lg laa kot kn..
tp entah laa..haha..klakar pulok bler aku teringatkn psl someone nie..
someone yg cte kt aku psl someone nie plak, agak rapat dgn someone nie..
hahaha..aku gelak xikhlas..huahuahua..
menggelabah laa itu someone..tq tue someone yg bgtau aku psl someone tue k..
aku hargai sgt2..aku mau tido..mata dh xlh nk angkat..

p/l to someone : g @#$%^& laa ko..makin lama makin menyampah n geli dgn perangai ko..disbbkn ko
                          gak laa aku hilang sume ko tau x..mmg dasar laa ko nie someone!