20 June 2011

pulang dr segala belenggu

aku pergi naek bas dgn budak2 IPB,Cyber & Segi Kolej..
so aku jd facilaitator yg baik hati lg pendiam,haha
sbb aku ade prob ckit but still kewujudan aku disana ade yg nmpk
aku sorg je faci pompuan, bobo n am ade gak laa
byk aktiviti indoor, bkn makanan aku laa kn..
but byk pengalaman yg aku dpt dr kem nie..byk sgt !
so aku tido bilik faci sorg2, aman je bler sorg2..
uitt ! panas statment tue, haha bkn ape..xde org nk kacu ke
ajak borak ke, ape lorh..jgn pikir yg bukan2 ok..
so aku pon xde byk sgt nk cte laa sgt kn..
lepas nie insha'Allah klu ade rezeki aku akan jd faci lg utk program2 yg akan dtg
sbb kementerian kekurangan staff pompuan..
dorg ckp staff pompuan byk sgt but sume x bg komitment yg bagus
sbb suke tarik diri last2 minit atas alasan pkwe xbg pergi, tunang marah
haha, yeke? no komen laa cik kak so semoga berjaya di kaki sendri nurhaliza !