30 June 2011

pembikinan filem panas dihati gua

lepas balik dr kelas, atuk aku bebel ckit
haha, ckit ke? byk gak laa dye bebel..so aku layan kn aje
mata aku dh xlarat nk bukak, badan sakit2 nie
dgn demam lg..huishh
sabo je la kn..dye tnyer study cm ne
aku senyum dlm tangisan,hahaha
then atuk pegi kerja,hehehhe
boley tido ! BUT !!
then dlm masa yg sama plak ade kementerian kesihatan
dtg nk sembur nyamuk..then dye g rumah ke rumah nk bg serbuk utk letak
dlm air yg bertakung, aku pon bukak laa pintu
then dye tnyer, mak ade x?aku ckp laa mak xde
then dye tnyer lg, ayah ade x?
aku ckap laa ayah xde..then dye tnyer lg, kakak ade x?
aku ckp laa,sorg pon xde abang oi
pastu dye diam sekejap, so aku pandang muke dye dgn pelik?
penuh dgn tanda tnyer, so dye senyum kt aku
then dye ckp, serbuk nie utk letak dlm air k dik
so, aku angguk..serbuk nie xlh hidu k dik, aku angguk lg
serbuk nie cm dadah, xlh buat bukan2 yea dik, aku terus geleng kepala..
hahaha,bunguks abang tue, muke aku cm penagih ke ape..
aku tgh penat nie, dye boley buat sarkas bodoh depan aku plak
sabo je laa liza oi..aku amek serbuk tue, aku terus tutup pintu
ggrrrrr ! bikin panas je mamat nie..
nasib baek xde penyapu ke payung ke, boley gak aku hempuk kepala dye..
aku penat n mau tido sebentar..malam ini, ladies night..
hahaha..maksudnyer, esok aku xde kelas then boley tido lambat then boley
jalan2..wweeekkkk !