13 June 2011

penat dgn segala kerenah manusia


hari nie aku agak mengantok n penat dlm kelas, slalu aku laju je jawab soalan but today not ok
aarrgghhh ngantok gler, myb penat sgt balik dr kem, then xsempat rehat yg sekucupnya plak tue kn..xpela liza, balik nie tido puas2 ok sayang..jp g aku nk jumper artchan jp, acctually artchan nie member my syg but aku xde laa rapat sgt, kwn mu kwn ku jua..hahahaha, anywy nk jumper artchan bukan sbb nk date ok but artchan ade buat function ckit yg memerlukan org, so dye minx pertolongan aku tok cari laa dlm 8 org..function dato n menteri laa katenyer,padahal !! huhh !! hampeh punyer olang..hahaha, so kene laa cari yg cun2.. aku xfollow pon function nie, aku ade program kt kuala pilah plak friday nie.. next time yea artchan ! haha, aik hilang dh ngatok ?!! hahaha, krohh krohh !!