27 June 2011

tertawa dalam segala rupa keadaan

hari nie pagi2 lg dh hujan lebat..agak kebasahan aku g kolej dgn kak pah
dh jln hujan then baru berhenti tepi, hujan pon berhenti
jd kami teruskan perjalanan then hujan pon teruskan perjalanan
haha then berhenti lg,hujan pon turut berhenti, haiyoo
nk x nk kene gak teruskan perjalanan
aku agak penat gak gelak sepanjang perjalanan dgn kak pah
dye mengamuk kete bwk kete slow, haha
mmg org JB nie ganas tau..takut i..
anywy hari nie bezday pynat..kwn sekelas aku sejak sem 1..asyik aku dgn dye je
1 kelas, xnk plak madam letak aku dgn org laen..dye ok sebenarnyer
mmg klakar layan dye dlm kelas..suara ktorg berdua je kdg2 kedenganran tau
ktorg asyik bergadoh je klu buat assgment..dye yg salah tekan calculator,
dye nk salahkn jawapan aku salah plak..haha pynat gler!
dlm ramai2 dye nie laa yg make up tiap2 minggu kene beli..setebal mungkin nk letak kt muke tue
haahha, cover jerawat laa konon..hampeh !
dh laa..mau g kelas advanced business calculation plak..
advanced punyer tau, jgn maen2 sama sy..haha
tata ~