28 August 2011

memalukan, huhh !

pagi tadi aku tgh sedap tido
aku dgr suara bising sgt kt bawah tue
haishh, pebenda laa kali nie kan
aku pon jenguk kebawah
ramainyer makhluk Tuhan paling seksi
hehe, aku pon bangon n continue baring
pastu my mom plak masuk dlm rumah
then aku pon tanya laa pasal ape ade "mesyuarat" tingkap tue
my mom pon say, ade org kene tangkap basah !
huhh ! menakutkan, mengerikan, memalukan
uuiitt ! dh nak raya dh nie kak n abg oi !
jgn wt pasal laa beb, pompuan tue org johor
laki tue org kl, tp JKKK kt sini lepas kan
dorg berdua n jgn wt pasal lg,
kawan roomate pompuan tue yg mengadu
but ! sahur xd dorg leh bakar umah sewa tue
hahaha, silap laa beb klu nk lepaskan
bahayakan nyawa org tue tau, nasib baik
ade org sedar, n nampak..
so kali nie, kene wt report gak
hmm, mcm2 laa perkara yg berlaku
kenapa yea ??
dh xrasa bahagia ke hidop nie smpai nk dajal org laen??
malas nk ceramah lebih2 !
choooww babe !