10 August 2011

jalan kosong di kelantan

hehehe..nk tau npe aku tulis tajuk nie??
aku sebenarnya nk buat penempatan
kt pos pulat, then aku minx tlg
sir irwan yg hantar kn aku n beberapa member ARP aku
tok survey tempat tue..
so sir xdpt hntr last minit sbb kak nani keje, so xde spe nk jge ank dye
so dye minx ted yg hantar..
aku pon xkisah laa
aku serta member yg laen berbuka kt umah sir dulu sementara
nk tgu si ted ni bersiap n tgu "kwn" dye dtg ambik
aku pon cm bse laa..member2 aku masing2
dh ngantok..so ted pon smpai
bersama "kwn" dye tue, hahahaha
ezad irfan !! xbgtau org pon awk nk dtg kn !!
geram tol..konon nk surprise laa konon, padahal sir dh terlepas ckp
kt aku yg ezad pon g skali, hahaha..klakar laa..
so ktorg gerak dlm kol 12 am, smpai raub kot
ktorg sahur, haa lupe plak..
kwn2 aku yg follow is salbiah,afizah,idham,baim,
and siddiq..ktorg 2 kete..
naek kete sir 1 n kete baim 1..so aku cm bse laa, with ted n ezad 
dlm kete sir termasuk siddiq, yg laen naek kete baim..
hehe, mcm2 ragam yg aku dpt tgk..
haa, lg 1 tayar kete sir lh pancit plak kt tgh jln..
dh laa hujan time tue..hmm,tension je..spe yg drive??
ezad irfan laaa..haha, ape laa..but totally everythhing is fine
ktorg dpt je tido, masing2 dh xingt dunia dh tau..terlampau penat sgt
asyik dok dlm kete..
dlm perancangan g hari jumaat kol 12am, then balik hari sabtu
kol 4pm dh smpai kl but ahad kol 11 aku smpai rmh tau x..
nk kne tgu tayar elok laa..hmm, xpe laa
pengalaman kn..anywy thanks to kwn yg sudi support aku
nk buat penempatan, n my ezad irfan sudi turun kl
nk teman aku.. iloveyousomuch !