29 August 2011

melawat my village :D

sesudah selamat sampai kampung di perak, aku tido kejap
then cm base laa kan keje aku
pasang langsir aje
hehehe, lepas tue pompuan sume dok dapur
sambil memotong bawang, sambil mengumpat
hehehe, base laa tue kan, riuh rendah dapur nie
yg mamat2 sume kene keje luar, haha
bako kaki lembu n itik
nenek aku nk buat rendang itik
then dlm petang sikit aku balik kampung kat pahang plak
kami berbuka beramai2 nie rumah nenek aku
bersama sepupu n pakcik makcik yg laen
sebenarnya laa kn, aku xde cousin yg dh besar
sume stok maen lari2 je, nk buat cm ne kn
dh nasib badan, so aku layan kn je kerenah masing
jadi dr segala serba serbi keje aku yg buat
sbb aku yg paling besar, waa !!
so dh siap mkn, mengumpat n so on,
so aku sekeluarga bergerak balik kuala lumpur yg penuh dgn manusia
yg xreti2 nk balik kmapung nie, hahahaha
so cm melawat kawasan je kn, pagi raya baru
aku balik kampung btol2, kali nie kira cm maen2 je
hahaha, papai !