23 August 2011

bersyukur padaMu

alhamdulillah aku bersyukur pada Yang Maha Esa
kerana aku dpt berpuasa smpai yg ke 23
so, beberapa hari je lagi umat islam akan menyambut hari raya
aidilfitri, dh ramai post kt facebook mcm2
hehehe, siap edit pic sume n tag kt member2 rapat
aku??urm xperlu kot, aku lg suke style lama, hantar msj
to one by one, kt facebook tue akan ada but
kt wall aku je laa, spe yg baca, bacalah, spe yg x baca
x laa, so sempana bulan yg baik nie, aku memohon 
sejuta kemaafan kepada teman2, keluarga jika ade silap
& salah bahasa, aku nie masih belajar mengenali erti kehidupan nie
byk lg yg aku harus tempuhi, alam pekerjaan, alam perkhawinan, n alam
tua nnt, hehehe, aku harap tahun nie akan menjadi tahun suka buat
yg lain, xmau duka2 nie..nnt jemputlah dtg ke rumah yea
sy alukan kedatangan anda semua, xkisah laa yg sy rapat or x
dtg je, sy x halau pon, hahahaha
ok laa, mau mencari ketenangan jiwa

to my syg : aku tidak lupa padamu, cuma ucapan buatmu is personal <3