26 August 2011

pelbagai ragam di akhir ramadhan

aku bangon pagi je terus tolong mak buat kuih raya
masing2 dh xsabar nk raya
anywy selamat berpuasa yg ke 26
then my sayang msj
dye pon demam, hmm
sedih plak dgr suara awk sayang
dgn sakit tekaknya lg, badan sakit2
tke cre yea, jgn ikotkan sgt sakit tue
nnt lg laa sakit
my sayang dok sorg2 plak tue
kwn2 sume dh balik, hmm sementara nk tgu
mama n abah ambik, org temankn awk yea
wlupon hanya dlm phone :)
get well soon sayangku



hmm, n aku d kejutkan plak dgn berita
kwn aku kene sesah dgn parang
dgn indon, huhh !
budus ! bunguks ! member aku nie mmg itu
keje dye, serang indon2 nie
dye kata dye xprasan pon indon tue dtg
dr blakang dye
then nasib baik mmber dye perasan then tolak dye
member aku nie dpt laa habuan dye
15 jahitan, BUT kwn yg selamatkan dye tue
hilang 3 jari..aku yg dgr terus telan air liur
what ! ngeri siot dgr !! hmm aarggghhh !!
menakutkan..