29 August 2011

alhamdulillah !

aku panjatkan kesyukuran kerana hari nie merupakan hari terakhir umat islam mengerjakan ibadah puasa, byk yg berlaku dlm bulan ramadhan kali nie, mungkin bukan pada diri aku seorg, pada sesiapa pon agaknya, byk perkara baik & byk juga perkara buruk yg berlaku..rasanya jika kita berdiam diri lebih baik dr kita berkata2 kn??nnt takut ape yg kita ckp xkene dgn keadaan sekeliling yg berlaku..semalam aku byk berfikir, mcm mana keadaan mereka yg kurang di hari raya nnt..mcm mana pulak mereka yg kehilangan someone dlm hidop??mcm mana dorg tempuhi semua nie kn, tp di jauh sudut hati dorg, mesti ade sedikit kegembiraan menyambut aidil fitri nie..aku bersyukur aku masih ada semuanya, aku ada keluarga yg sygkan aku, aku ada kawan2 yg sudi menerima aku, aku ada yg tersyg disisi aku..aku berdoa kepada mereka yg serba serbi kurang nie akan lebih bahagia dr apa yg aku bahagia sekarang nie..amin ~