23 September 2011

days 10 : picture of your item that someone gave you

hmm last for challenge nie
so days 10, byk yg aku terima dr org but ade something benda
tk leh mention kt sini lahh dear
lg pon aku tk suka org bg barang kt aku or hadiah
sbb aku penah terima satu kisah "tamparan" hebat dalam hidop aku lahh dulu
pasal terima hadiah n bg hadiah lahh nie, huhh !
itu semua kenangan lama ok !
huhuu, so first aku penah terima teaddy bear warna pink
pemberian kawan lama aku lahh, aku kendong dr sekolah 
sampailah kerumah sbb kawan aku tue letak kt kerusi tempat duduk aku 
sweet tk ?? hahaa, menyampah je tau !
tp pic dye dh tk de, sbb teaddy bear tue aku dh buang !
org kata jgn simpan anak patung dalam rumah, nnt malaikat tk singgah !
yekee ?? huhuu, aku terus buang :)
then second aku dapat selendang sutera dr my mom
time raya, selendang tue pon tk sempat nk bergambar sbb tertinggal kt kampung di melaka lahh !
hahaa, so sad kn .. so no picture ! thanks !