18 September 2011

day 5 : picture of your favorite accessory

hello readers ! hari nie ape erk ?! hahaa, accessory laa..accessory mne ??
dalam kete, dlm bilik, or dlm almari ?? hehee, so accessory yg aku ade lahh kn, ckit je lahh tk byk mana pon..aku jarang pakai yg merepek2 nie..so aku hanya ckp accessory yg mana slalu aku pakai je ok..

aku tk boleh tgn aku kosong sgt..mesti kene ade cincin..tk kisah lahh cincin pasar mlm ke ape ke..asalkan tersemat di jari aku

hehee, aku akan bawak cekak aku kemana saja aku pergi, walaupon aku tk pakai..tp sometimes bila dh rimas sgt, senang..sarung je cekak rambut kt kepala :)


satu tabiat aku ialah aku suke beli cover phone..mne yg cantik aku ku sapu..hahaa,suke sgt ! sbb phone sentiasa dgn kita kn, so nk slalu nmpak cantik lahh !

aku suke sgt kumpul cermin mata, klu tanyer kenapa mmg lahh aku akan jawab "entah lahh" hahaa, klu aku ade duet lebih akan aku beli n simpan kt umah buat pekasam


#tadi masa aku tgh kemas bilik aku terduduk atas cermin mata aku, dh patah dh 1, hehee..nnt beli lg ok :) done for day 5 dear !