19 September 2011

day 6 : picture of your handbag/bag

fuhh!hahaa, tk silap, aku hanya ade 4 beg aje..mmg tk byk pon..utk mana yg penting aje :)


bag utk jalan2

beg nie kegunaan dye cm klu aku kuar tgk wayang, shopping ke, pergi tempat2 yg utk enjoy lahh senang cite..


bag utk camping
nama pon bag camping kn, hahaa tk kn bawak g pasaraya tol tk..


 bag utk keluar for 1 day
beg ini kegunaan mcm klu aku pergi mandi manda ke, or stay rumah member dr pagi smpai ptg ke or balik kg sekejap ke, akan aku masukkn baju n barang2 keperluan..


bag utk cantik

hehee..nie bag makeup aku..aku kan slalu g camping so dlm tue penuh dgn pencuci muka, berus gigi, ubat gigi..tp ade side yg khas laa..tk de laa aku campur dgn maskara skli..kang bangon pagi salah bawak "berus gigi" kang, hahaa..hampeh !

settle day 6, fuhh !