09 September 2011

soalan cepumas yg di TAG !

hello dear, di sini sy menjawab soalan yg telah di tag oleh rakan blogger sy "QISSNIEL"
so the question are :

3 perkara awak tak lupa pasal saya :
* ambik berat
* sometimes mengada !
* suka membebel

nama yang awak gelar untuk saya :
* sayang
* awak

nama saya dalam phone awak :
 * Dear

2 word yg kerap saya cakap pada awak :
* awak sayang org tak ?
* nite sayang, love u :)


tentang saya :
* seorang yg teliti bila buat something
* seorang yg gila-gila
* tidak mudah mengalah

saya pada awak :
* tempat utk saya bergadoh & bermanja
* org PENTING dlm hidop nie :)
* buat org tersenyum walau ade masalah

kalau tengok saya,awak fikir ? :
* dapat ke kita bina impian kita sayangku
* kenapa laa awak ni degil sgt

3 perkara awak nk bgtau saya yang awak :
* nk mintk maaf sebab saya tak boleh BENCI awak
* u are my lover forever n ever sayang !
* amat menyayangi dirimu kerana
"Dirimu Begitu Berharga"

aku nk tag soalan nie pada :
ranyy


jadi, sekian sahaja soalan cepumas dr orang tersayang