16 November 2011

kesibukkan membuatkan kita lupa ~

rasa terlampau lama sgt aku tp update blog aku nie, terbiar cm kucing kurap je aku buat, hahaa.. so sad lahh ! urmm anyway agak byk gak story yg aku nk conteng kt sini.. pertama pasal camping lahh kn, Alhamdulillah setelah lama aku cuba utk naik ke peringkat atas, aku berjaya jugak ! walaupon terpaksa melalui kesemak samun masalah .. yeaahhh ! tahniah di ucapkan kepada aku ! yg keduanya aku dh tamat pengajian aku ! hahaa, itu lg berita gembira, setahun setengah aku berhadapan dgn situasi yg amat dashat ! tp sedar tk sedar aku terpaksa berpisah dgn kwn2 rapat aku yg selama nie melayan kerenah aku, membuli aku, memberi semangat kt aku bila2 masa je yg aku perlukan.. so nk dipanjangkan cerita, kitaorg naik genting highland semalam lahh kiranya, 15 hb sbb nie dh 16 hb kn kn.. hahaa, byk sgt permainan yg boleh hilangkan semangat aku, byk sgt pic kitaorg ambik, utk dijadikan kenangan kn ! dapat gak lahh kitaorg naik semuanya kecuali roller coaster sbb tutup ! hehee, then kitaorg bermandikan hujan lg, serius aku first time naek space shoot.. aku mengucap tk payah ckp lahh kn, hahaa.. aku rasa lahh kita kene galakkn umat islam pergi genting tau ! sbb always akan mengucap panjang ! hahaa, aku punya lahh beratur panjang then tetiba akak tue nk 4 org, aku dgn segeranya mengangkat tgn ! saya !! hahaa, dpt lahh cross drpd aku nk beratur panjang tue kn.. tup tup ! tk cecah bontot aku kt seat tue tau tk ! tgn menggigil tk payah ckp lahh kn.. rasa cm nk lempang je mamat cina sebelah aku tue, huhuu.. ohh ! lupa plak, kami pergi 10 org sahaja..but seriusly, kwn roomate aku yg brutal aku tgk dr luaran, skali bawak g genting boleh menangis dlm cable car !! HAHAHAHAHAA, mmg best kenangan tue sume :) rasanya tue je lahh kot yg aku nk bebel buat masa nie..

p/s : walaupon hati ini sedih dgn masalah personal, aku akan tetap senyum utk kalian semua