06 September 2011

berdiam lebih baik dr berkata2

tak semua apa yg kita impikan akan jd kenyataan betol x??
aku impikan sesuatu tapi benda tue menyakitkan aty aku..cm ne tue??
haha, td mata aku meliar terpandang satu pasangan yg bergaduh atas motor, terjatuh kang baru tau!! haha, masing2 dok mengungkit hal2 lama, ko salahkn dye, dye salahkn ko..BODOH namanya tue, smpai bila xkn selesai ngok!! tp mmg susahkn kita nk lupakan hal yg menyakitkan aty kita padahal benda tue dh berlaku lama dulu..sama gak dgn aku,aku akan ingat sampai aku mati org yg sakitkan aty aku tue.aku bukan jenis yg suke serang orang, aku jenis diam..tp klu ko bajet bagus sgt, org bisu pon boleh berkata2 tau..haha, dunia sekarang sudah moden..bak kata perpatah "SERIBU kebaikkan belum tentu dapat lawan SATU kesalahan" jd renungkanlah wahai kawan..jgn kita asyik nk menunding jari pada kesalahan org laen, bayangkan kita kt tempat org tue, cm ne rasa serba salah, cm ne nk betulkan balik keadaan..aku hanya mampu geleng kepala melihat gelagat engkau !