05 September 2011

selesaikan apa sudah selesai

fuhh alhamdulillah setelah seminggu umat islam beraya bersama keluarga, sahabat n yg tersyg..jd sebagai gantinya, masing2 kene pulang kerana tugas pd bos belum d selesaikan, haha..rasa cm xpuas pulak beraya tahun nie kn, sekejapnya dpt cuti..urm anywy aku telah pandam mane yg pernah aku post dulu yg xbpe menarik, haha..now tinggal yg menarik2 aje..sambil aku buang, sambil aku baca nukilan terdahulu..mcm2 ragam erk aku nie, haha..so setelah pekena lemang n ketupat, aku pon dh naik demam pulak, haishh jgn mcm2 laa..my syg baru aje kuar dr hospital..jge kesihatan laa beb, pemakanan pon kene jge jugak, jgn nk pakai maen bedal aje sume makanan..anywy tahun nie aku agak MASYUK skit, dpt duet raya lebih dr kaum keluarga sahaja, yg luar dr family, pandang aku pon tidak..haha, harap segalanya berjalan lancar,