13 April 2011

kemerdekaan melanda jiwa pelajar ...

sebenarnya xde pape pon kot,yg aku nak share
just pasal kemerdekaan yg melanda..pelajar2 LCCIIQ intake
april,jun n julai ! haha
so barang2 aku dh siap pack..dh hantar balik umah dh pon
so xde laa byk sgt nk balik second time nie
balik naik bas je kot..huhuhu 
xpe laa,pengangkutan awam,lg best !so ade laa dua tiga berita yg agak menggembirakan aku,iaitu :

* elaun aku dh dimasukkn
* aku jadi penyelaras camping under KBS
* aku xdpt masok asrama semester 3
* email aku xleh bukak, sbb kene block
* merit aku 10 sahaja

haaha gembira x ?? hadoi aku dh separuh menyirap
tension tol ! balik je bilik terus kemas bilik
susun balik katil2 yg penah kami punah ranah,hahaha
ramai gak laa kwn2 aku yg dh balik
ye laa dorg org jauh,aku nie ape laa sgt setakat kg pandan
dgn bangsar tue ! hmm aku now xtido lg 
penat tgk masalah email aku nie..so mata pon dh ngantok..
mau ke bulan dulu, zZZzzzZzz, krohh ! krohh !