19 April 2011

perkara buruk yg melanda

hari nie byk benda yg pelik n sakit n semakkn kepala aku
first aku ekot mak aku g pasar
kol 4.00 pagi 
aku tido je laa dlm kete
then tetibe2 dgr kete hon kt blakang
huhh !! mak aku parking over sgt rupenyer
then kunci kete plak mak aku bawak
hadoi masalah lg
cm ne nk alihkn kereta
so ade sorg mamat nie srh aku lepaskn break
dorg tolak dr belakang
so dh settle then aku pon baring balik
xsampai bape saat
kete tue berbunyi plak 
hadoi ! coz aku bukak pintu
avanza kn klu xde kunci kete then bukak pintu 
dye akan berbunyi .. kuat plak tue !
wahh ! sumpah tension !
balik plak aku terus sambung tido balik
baru je nk tido
mak aku kejut .. suruh jage kedai
sbb pembantu ktorg demam 
so aku pon follow je laa dgn muke mamai
so bler dh siap kemas kedai
aku bungkus air then letak kt tepi pintu
aku baru je nak tutup !
bbBbBooOooOoOmmMmMm !!
air tumpah n meletup sampai satu kete basah
haduhh ! aku mule semak kepala !!
dh sampai umah plak mak aku beli telur puyuh
dgn semangat bukak pintu
telur tue jatuh then ape lg 
pecah laa kn 
aku pandang muke mak aku
hmm maaf yea mak 
mak aku senyum je laa dye ckp boleh beli lg
aku rasa sebak ckit laa kn sbb
dgn sume perkara yg terjadi ary nie
aku tgh angkat barang
ade plak org hantar msj kt aku
haduhh ! aku nie mmg teruk laa
aku cube jadi yg terbaik tp xpenah menjadi laa
aku btol2 tension laa dgn sume yg jadi 
aku xnk mengamuk xtentu pasal
nnt kerana mulut badan binasa
cukup lahh aku mengamuk dulu
hmm aku hilang sume ! segalanya !
kenapa dgn aku nie
kenapa ?!!kenapa ?!!kenapa ?!!