22 April 2011

hangout bersama rakan kesengalan

urm aku bangon agak awal hari nie 
ye laa smlm aku kuar dgn bed berdua je
tgk wayang cte THE ROOMATE
haahha agak seram gak laa 
mengerikan nasib baik laa aku xde kwn yg cm tue kn
terlampau taksub sgt nk member baik..hurm klakar laa semalam
ktorg g dlm kol 2 ptg
ktorg dh lama xjumpe so ktorg ambik tiket wayang
dlm kol 5.30..sementara nk tgu tue kn
ktorg borak2 la cte benda2 yg menyakitkan aty
ade yg klakar..ade yg sedih..
hahaaha so dh settle tgk wayang perkara yg slalu
org lain buat ialah cari toilet,kn kn kn..
hahahaha sama lah kami berdua
toilet plak penuh,ape lg tahan laa cari gak kt floor lain
kitaorg berdua nie kepala gler ckit
benda yg org xbuat ktorg buat,benda yg org xcte ktorg cte
hehehehe oppsss !!
macam2 laa..so lepas tue terus laa balik rumah
aku hepi bler kuar dgn kawan2
tp nnt dh balik umah aku mula termenung balik
hmmmm entah laa ,anywy thanks too siti zubaidah
coz hepikan saya yea !!