11 April 2011

serangan tanpa diduga

aku tengah duduk sorg2 dalam bilik..ririn awal2 lg dh kuar dgn bf dye,si dyna plak g kedai dgn bf dye..ambik phone dye rosak..anys??hahaha, malas mak nk layan !aku dok bilik sorg dgn penuhi plastik, botol n makanan ringan..
dasar pemalas kitaorg nie kn??xpenah bilik aku bersepah sebegini rupa..haha, last kn..sje sepahkan..so aku maen game zombie vs plant..tgh dok kusyuk maen ! tetiba facebook aku ade org chat, aku just pandang, n wt bodoh je..tgh tahap klimaks nk menang ! 
mamat tue chat lg kali nie bahasa dye agak kurang ajar laa kn !
mmg mintk maki dr aku je, siap nk simbah asid kt aku lg, pehal lu mamat ! wa xnk layan lu teros nk kene simbah asid !
siot je kn..malas aku nk layan ! budak kajang,kolej mne??
malas aku nk ckp..kang jd kes plak..hahaha..aku teros BLOCK facebook dye ! bunguks ! budus !