14 April 2011

kegembiraan korg kesedihan aku :(

aku tgh tgk2 pic lama kt fb aku,kawan2 aku then aku ternmpk 
1 pic yg amat sakit kn aty aku .. sakit sgt !
walaupun tue pic lama,walaupun pic tue dh xde pape makne bg someone..tp kenape aku sakit sgt tgk ??
apa makna sume nie ??adakah itu satu petanda 
or kebetulan ? hhmmm
aku hanya pgg hati aku bila aku tgk pic tue
cukup nyata bahawa aku teramat sakit !
pic tue seolah2 ejek aku ! bongkak dgn aku !
senyuman yg terukir diwajah2 dlm pic tue ternyata
mereka seperti bahagia sgt..sgt2 bahagia !
Ya Allah Ya Tuhanku !
cukuplah ujian yg Engkau berikan
sgt2 membuat aku lemah jatuh kebumiMu ini
aku tidak dapat harungi semua ini
seorg diri
aku hanya harapkan aku mampu utk aku
bangkit semula dr rebah ini ! hati aku ini sudah penat nk menangis 
tidak pernah berhenti menangis dr dulu !
mungkin ini hukuman utk aku..biarlah aku dgn hidop aku..
kamu serta kamu ! get out from my mind n my heart !