19 November 2011

kenangan lama menggamit jiwa

HAHAA, cm kelakar plak tajuk entry aku kali nie, bajet sedap je kan..urmm mmg aku nk cerita pasal kenangan pon.. ramai yg tunjukkan kenangan mereka dgn gambar, video n what ever lahh kn.. tp senyuman aku yg menggambarkan kenangan aku sbb aku jarang ckit nk ambik2 pic nie.. klu guna canon or nikon, myb byk lahh kot pic aku, haha, gurau je lahh ! urmm aku ade lahh bukak something website nie kn.. aku tk mentionkan website ape oke ! tetibe aku tersenyum sendiri sbb penuh dgn SAKIT HATI didalam itu.. aku tk penah shared ape yg aku nmpk selama pasal nie.. aku nk lupakan kenangan itu tp tk boleh, terlajak perahu boleh diundur terlajak perbuatan ?? panggil doremon lahh ! ulangkan masa.. hmm aku cube utk ketawa kembali tp perasaan sakit aty tue tk pernah mengalah ! tp walaupon aku dlm keadaan cm nie, aku tetap ade kenangan bersama org yg aku sayang.. biarlahh org laen tk tau, org laen tk nmpak kenangan aku tue.. kamu dan kamu semua hanya akan komen yg merepek2 aje.. kita hanya cuba yg terbaik utk semua tp hanya DIA yg mampu menentukan.. so now ! aku nk buka pemikiran aku yg makin lama makin sempit ni utk majukan diri aku ! aku hanya ingin fikirkan ape yg patut aku fikirkan.. so tata ~