21 November 2011

kekeliruan mencari kerja

hello my friends ! aku sedang keliru yg amat nie.. bila tgh belajar, sibuk nk graduate, bila dh graduate rindu plak masa belajar, hehee.. nk wt cm ne.. setiap apa yg terjadi akan mencatit kenangan indah kn.. aku rasa zaman belajar lahh zaman paling manis bg aku.. tk tau lahh kalian.. ade yg zaman belajar paling menyedihkan, setiap org berbeza.. oke ! itu bukan motif entry kali nie.. motifnya ialah dimana harus aku mencari kerja?? hehee, aku rasa nk keje luar Kuala Lumpur tp my mom n dad suruh keje di Kuala Lumpur.. ape je yg ada kt Kuala Lumpur nie? membosankan bg aku, aku lebih suka angin bayu dr angin aircond,hehee.. area umah aku dekat dgn Menara Telekom, KL Central, Mid Valley, KLCC n byk lg bangunan yg tinggi, fuhh ! dugaan utk mencari kerja.. ade spe2 yg tau ade keje kosong kt area sini bgtau lahh, ponek den mencari nie haa..hahaa, aku kebosanan duduk rumah nie, ade spe2 nk ajak aku jalan2 tk?