11 May 2011

segala kelemahan membawa kesakitan



aku kadang2 terpikir
keadaan org yg sakit lg teruk dr aku
cm ne family dorg tahan segala dugaan
mcm mane si pesakit hadap segala kesakitan
tetibe teringat kt arwah mak lang aku
dye kene breast cancer
mak lang aku meninggal umur 
time aku 10 tahun
time tue aku baru habis larian kt skolah aku..aku dpt tempat ke dua
baru turun pentas aku nmpak..pak long aku senyum kt aku
npe plak paklong aku ade kt skolah nie?? terus aku pejam mata dgr berita tue..dye cube berubat cara kampung n cara doktor
dye pegi kimo dye sanggup berhbis wang ringgit
dye ckp dye hidop bkn utk diri dye tp utk anak2 dye yg masih kecik
sungguh kental hati seorg ibu berjuang utk anak2 dye kn
hmm aku sentiasa berdoa agar kpd ibu yg menghidap penyakit
semoga Tuhan kuatkn semangat anda kerana 
"Dirimu begitu berharga"