08 May 2012

gerbang perkhawinan untuk masa depan

setiap org ade impian perkhawinan masing-II kn,
begitu jugak lahh aku, 
aku impikan satu perkhawinan yg agak simple
tp must to be look nice
aku tk lahh mengharapkan taman yg indah penuh dgn bunga,
baju panjang bermeter-II
or what ever but aku nk sesiape yg masuk je my wedding
hahaa, TERPEGUN !
boleh ke ? nama pun impian sayang oi
hahaa, aku dr sekarang tetiba terasa nk mula 
melakar impian perkhawinan aku
adakah impian yg aku harapkan akan tercapai ?
adakah si dia akan menggapai impian aku ?
adakah impian aku hanya kekal sebagai impian ?
hahaa, banyak kn soalan dr jawapan yg berada di minda
anyway, aku dh tk larat sangat dengan masalah-II
yg dtg menerpa hati aku, mahupun minda aku nie
dh cukup PADAT nk muat turun
insha'Allah, kalau aku rajin akan aku muat turun 
segalanya dalam diary aku nie..


p/s : pesanan utk hari nie, sayangilah diri anda sendiri sebelum menyayangi diri org laen. noktah!