24 April 2012

keindahan sebuah cerita

mengeluh yg tiada kesudahan hidup nie..
entah mengapa, entah bagaimana mengeluh nie dtg menerpa 
hati seseorang..
tipu lahh klu hidup tk de yg mengeluh kn..
hanya org tertentu saja betapa beratnya mengeluh nie..
bukan senang nk hilangkannya
amat susah
anyway, now i get new job..
UZMA ENGINEERING SDN BHD
nice right.. sebagai ape ?
admin aje.. alhamdulillah..
aku sentiasa bersyukur dgn apa yg dikurniakan olehNya..
dulu masa kecik aku nk sgt jd seorg guru,
bila aku meningkat dewasa, aku ambik aliran grafic designer,
then bila aku masuk kolej, aku ambik bermain dgn accounting,
then bila aku kerja, aku berkawan dgn compony oil & gas..
ckit pon tk de kene mengena kn..
tk pernah terfikir pon akan merasai kepelbagaian cost


#hidop nie tk perlu kita nk berlagak pandai, sbb kt luar sana bermacam2 org lg bijaksana dr kita.. bukan nk ceramah, pandailahh memahami maksud yg disampaikan :)



inilahh logo my company